Učenici 1. a i 3. a razreda sudjelovali su u aktivnostima obilježavanja Dana medijske pismenosti.
Učenici 1. a sudjelovali su u aktivnostima obilježavanja Dana medijske pismenosti.
Naučili su što su to mediji i koje vrste medija postoje. Slušajući Slikovnicu o medijima upoznali su se s riječima znak i simbol te uočili razliku između njih i stvarnosti u kojoj žive. Uz pomoć osjetila naučili su razlikovati vlastito iskustvo od svijeta medija.
U grupnom radu sudjelovali su u stvaranju jednog tiskanog medija, i to stripa na temu zaštite okoliša.
Sve aktivnosti koje su proveli postavili su dobre temelje za daljnji razvoj medijske pismenosti.
Dani medijske pismenosti u 3. a razredu obilježeni su raspravom i radionicom na temu: Reklame – istine i zablude. Rasprava učenika dotaknula se različitih pitanja: gdje najčešće nailaze na reklame, treba li ljudima uvijek ono što se reklamira, jesu li reklame uvijek istinite, zašto se proizvodi i usluge reklamiraju i tko od toga ima najviše koristi…Upoznali su se s metodom „stani – razmisli – kreni“.
Svrha radionice je bila: potaknuti kritičko promišljanje i svijest o utjecaju reklama.
Cilj: prepoznati veliku izloženost reklamama koje djecu i odrasle potiču na trošenje i kupnju te napraviti dobru procjenu prije donošenja odluke o kupnji proizvoda.