preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-monografija

U ovoj se školi koristi:

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2017.

Ukupno: 12900
 

Jutarnja smjena

  8.00 -   8.45  1. sat 

  8.50 -   9.35  2. sat

  9.55 - 10.40  3. sat

10.45 - 11.30  4. sat

11.35 - 12.20  5. sat

12.25 - 13.10  6. sat

 

Popodnevna smjena

13.30 - 14.15  1. sat

14.20 - 15.05  2. sat

15.25 - 16.10  3. sat

16.15 - 17.00  4. sat

17.05 - 17.50  5. sat

Sigurniji internet

 

Internet je postao prevelik dio naše svakodnevice i prevelik dio svakodnevice naših učenika i naše djece da bismo njihovu sigurnost na internetu prepustili slučaju. Stoga se, tema sigurnijeg interneta kao i obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, nameće svima onima koji ozbiljno shvaćaju opasnosti koje Internet, pored svojih dobrih strana, može donijeti.

Tako smo u OŠ „Fran Franković“ Rijeka osmislili projekt i uvrstili ga u Godišnji plan i program i u Školski kurikulum.

 

Projekt smo podijelili u 10 faza:

  1. FAZA: razgovor sa sedmašima i osmašima i izrada Powerpoint prezentacija i stripova na temu Sigurnosti djece na internetu, na satovima izborne nastave informatike uoči Dana sigurnijeg Interneta
  2. FAZA: Na sam Dan sigurnijeg Interneta izraditi  prigodni pano u holu škole i dijeliti letke „Savjeti za roditelje“ svim odraslim osobama koji uđu u školsku zgradu
  3. FAZA: izbor najboljih PowerPoint prezentacija sedmaša i osmišljavanje Radionice Djeca, djeci – učenici, učenicima na temu Sigurnijeg interneta. Smatrali smo da djeca najbolje uče jedna od drugih i zato se rodila ideja o učenicima edukatorima. Radionicu su osmislile učiteljice informatike.
  4. FAZA: prijava učeničkih radova s temom Sigurniji Internet na www.ucitelji.org
  5. FAZA: dogovor sa učiteljicama razredne nastave oko termina radionice i tehnička provjera svake učionice nižih razreda. (učiteljice informatike)
  6. FAZA: uvježbavanje učenika voditelja radionica (učiteljice informatike)
  7. FAZA: RADIONICA za najmlađe:

(učenici sedmih razreda, čije su PowerPoint prezentacije izabrane, vode radionice u nižim razredima. Kako bi što više učenika bilo uključeno, učiteljice informatike izabiru PowerPoint prezentaciju po jednu za svaki razred, i djelomično ih ujednačuju kako bi se svim učenicima nižih razreda reklo najvažnije o sigurnosti na internetu).

TIJEK RADIONICE:

  1. predstavljanje učenika koji će voditi radionicu i predaja poklona-letka „Pravila ponašanja djece na internetu“ za oglasnu ploču učionice. Letak je smotan kao „poruka u boci“.
  2. gledanje nagrađenih radova učenika naše škole
  3. gledanje edukativnog filma: „Znaš li s kim razgovaraš“
  4. gledanje edukativnog filma: „Sigurnost na netu – OŠ Tučepi“
  5. gledanje nagrađenih radova učenika naše škole na multimedijalnoj izložbi Sigurniji internet
  6. Prezentiranje PowerPoint prezentacije koju su izradili na satu informatike (učenici 7. razreda – voditelji radionice)
  7. izrada crteža na temu „Sigurnost djece na internetu – ponašanje na internetu kako bismo bili sigurni“ (učenici nižih razreda)
  8. nakon svake točke, tj. filmova i prezentacije predviđena je interakcija između učenika nižih razreda i učenika voditelja radionice

 

 

 

8. FAZA: priprema radionice za 7. razrede OŠ „Fran Franković“ Rijeka

Radionicu su osmislile i pripremile Socijalni pedagog škole i učiteljica informatike od 5. do 8. razreda.

  1. Predviđeno je učenike ukratko upoznati o Danu sigurnijeg interneta i njegovom cilju i ključnim porukama kao i o pojmu Cyberbulling, o Bontonu na internetu...
  2. Gledanje filmića: „Mat je mislio da zna“ i „Meganina priča“ koji konkretno pokazuju što se na internetu može dogoditi ukoliko se neoprezno ponašamo
  3. obrada priča sa weba „Peripetije na mreži“: http://sigurnost.tvz.hr/za-djecu/solmuja_ja_sattumuksia.html
  4. Razgovor sa učenicima i zajedničko sastavljanje liste savjeta

 

9. FAZA: Održavanje radionica sa osmašima na satu SRO-a

10.  FAZA: izrada izvješća na web stranicama škole nakon održanih radionica

 

U šk. god. 2013./2014. uključili smo se u nacionalni projekt Nasilje nije cool koji se bavi prevencijom nasilja na društvenim mrežama. Taj je projekt nastavak uspješnog projekta Medijske tvornice - "Zaustavimo nasilje na društvenim mrežama" iz 2012. god. koji se sastojao od medijske kampanje te se proveo uz sufinanciranje Europske komisije i Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.

 

Zaključci/utisci o provedenom projektu:

 

  • radionicaDjeca, djeci – učenici, učenicima je jako dobro prihvaćena i od sedmaša i od učenika nižih razreda
  • Učenici 7. razreda ozbiljno su shvatili svoj zadatak, bili su uzbuđeni i veselili su se radionicama
  • Marljivo su uvježbavali prezentiranje svojih prezentacija, pazili su na dikciju i naglašavanje riječi
  • Ujedno su i oni naučili kako se treba ponašati na internetu da bi bili sigurni
  • Učiteljice razredne nastave spremno su prihvatile „ulazak“ sedmaša među njihove učenike, ustupile satove i pokazale suradnju
  • Učenici nižih razreda bili su jako zainteresirani na radionici, pažljivo su slušali, aktivno sudjelovali i odgovarali na pitanja sedmaša
  • Na kraju radionice izradili su radove iz kojih se vidjelo da su razumjeli o čemu im se govorilo
  • Osmaši su također bili iznenađujuće suradnički raspoloženi
  • I ravnatelj je bio jako zadovoljan tako da je odlučeno da se sa projektom ide i slijedeće godine
  • Osim osmaša u radionice o sigurnijem internetu biti će uključeni i svi sedmaši
  • “Dobar glas” ovog projekta se pročuo i među roditeljima pa su i roditelji zatražili radionicu o sigurnijem internetu
  • Radionicu je održala socijalna pedagoginja škole
 

 


 

Tražilica



Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Promo film

Anketa
Osjećaš li se ugodno i prihvaćeno u svom razredu?





Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Korisni linkovi
Dnevni tisak

obrazovanje

ostali


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju